iyxtviycutxut bence şükretmeliyiz bu aşamaya bile gelemeyenleri düşünerek 🙏 benim 2. Hamileliğim kan uyuşmazlığım var , sürekli kanamalarım oluyor , ilaçlar ağır geliyor ,mide bulantım bitmiyor bugün de rahim etrafında ülserlerim olduğunu öğrendim. İnan hepsine değecek ❤️ Yüzünü görür görmez ,kokusunu duyar duymaz unutacaksın her şeyi , Doğum acısı da dahil☺️ İçinde mucize var tadını çıkar 🙏😍