MTKutay Selam kızlar. 5 ağustosta kirkimiz çıkacak ve ben 9 ay boyunca saçlarımi boyatmadim ve sarı saç kullanıyorum halimi siz düşünün 😑 şimdi saçlarımı boyatmak istiyorum arastirdim boyanın zararı olur diyende var zararı olmaz diyende oryalle saç açılacak bu işlem baya bir kimyasala içeriyor şimdi ben ne yapayım fikirlerinize onerilerinize ihtiyacım var 😐
Ezgi14 MTKutay ya benim doguma henuz cok var ama emzirirken de boyanmaz diyolar. Bende sari sac kullanıyordum.. Ama cogu hamileyken bile boyatiyo. Allah nasip ederse dogumdan sonra diplere degdirmeden balyaj falan attircam
Asli91 MTKutay bi doktorun röportajında okumuştum adını hatırlamıyorum ama.Boyattıktan sonra iki saat emzirmeyin dedi.O sütü sağıp iki saat sonra emzirebilirsiniz demişti.
bbestw MTKutay canım benimde aynı oryal istiyor saçım yeniden sarı flan kalmadı artk 9 ay oldu.. bebeğmin kırkı çıkınca boyatıcam komple o gün emzirmem olur biter önemli olan hamileyken boyatmamak bence
MTKutay Ezgi14 ya sadece boyanın çok bir zararı yok ama saçı sari yapabilmem için açma işlemi uygulanması gerekiyor e bu açma islemide mi çok zararlı değil ben işin o kısmını çözemiyorum
MTKutay Ezgi14 ya bilmiyorum çok kararsız kaldım kimisi de diyor ki boyadan sonra ki ilk sütünü sağ dok bebege verme o zaman sıkıntı.olmaz diyorlar e o zaman da çocuk aç kalacak ay çok zor işler valla 😀
MTKutay Asli91 evet bende oyle yapmayı dusunuuorum ama bu süreçte bebek acikinca napicam onu bilmiyorum
MTKutay bbestw peki boya yaptığın gün bebeği ne ile besleyeceksin canım benim bebeğim.sadece anne sütü alıyor
ArzuGl Benim kuaförüm emzirirken boyama dedi sütüne geçer bekle bi yıl dedi. Ben gebeliğimde saçı kestirerek kademe kademe boyalı kısımdan kurtulma yolunda ilerliyorum. Tabi karar size kalmış.
MTKutay ArzuGl malesef kısa saç kullanamiyorum eşim de böyle bişey kabul etmez ayrıca koyu renk sacla da asla yapamam o.yüzden boyamak tek çarem 😑
MTKutay bbestw bende oyle yaparım artık buzlukta ki sutlerimi kullanırım biraz da öncesinden sagarim biberonu kabul etmezse bebeğim o zaman elim ayağım birbirine karışır 😂