Esma00 ben de hastalığı yeni atlattım şu an hafif öksürük kaldı ama çöm az yine de tedirgin oldum bugün kontrolüm vardı doğum da nasipse 22’sinde doktora sordum spinalde bizi ameliyat anlamında etkileyen bir durum değil dedi ama siz de yine kendi doktorunuza danışın tabii ki