Merhaba kızlar. Sütüm çok fazla ve tazyikli olduğu için bebeğim ememiyor, boğulacak gibi oluyor ağlıyor çığlık atıyor dayanamıyorum bende sağıp dolapta saklayıp biberonla veriyorum. Emzireceksem de önceden her iki göğüsten de en az 70-80 cc kadar sağıp biraz boşaltıyorum anca öyle emiyor. Ama her acıktığında sağma fırsatım olmuyor. Aç olduğu halde ememiyor o kadar çaresiz hissediyorum ki. Üstümüz başımız çocuğun yüzü gözü süt içinde kalıyor sinirlerim çok bozuldu. Onunla birlikte bende ağlıyorum. 21 günlük şuan bebeğim biraz büyüdükçe düzelir mi? daha mı iyi emer?