minikayak2-6 Kızlar 15 haftalık hamileyim ilk 10. Haftada oldu bir kaç kere oldu bu zamana kadar şiddetli değil durması zor değil peçeteye sildikçe geliyor tansiyonum normal yada düşük seyrediyor genelde. Pazartesi KBB randevu aldım bakalım gebelik öncesi hiç yaşamadım bu durumu n
mercimeginannesiiii minikayak2-6 Bende ilk defa dün akşam oldu. Gusül abdesti alırken kanadı normalde hiç kanamaz. Ama bu haftalarda normal olduğunu bildiğim için panik yapmadım. Zaten az kanadı ve bir kaç dakika içerisinde kesildi. 16+2 yim bende canım.
minikanne- Hamilelikte burundaki kılcal damarlar hassaslaşıyor ve vücutta ki kan oranı çok artıyor bu da burun kanaması yapabiliyo gayet normal demişti doktorum ben de yaşıyorum her sabah burnum kanlı uyanıyorum
mercimeginannesiiii minikayak2-6 Eğer uzun süre kanama devam etmiyorsa çok kan kaybetmiyorsan bu aylarda burun kanaması normal diye okumuştum. Üstte bir arkadaş daha yazmış. Çok kan kaybediyorsan bilemem kuzum doktoruna danış istersen benim az oldu ve bir kere oldu.
minikayak2-6 mercimeginannesiiii yok çok değil şaldır çaldır falan olmuyor bir aktığını hissediyorum siliyorum peçeteye geliyor duruyor sonra 3-4 kez oldu ilk 11. Haftada oldu KBB gideceğim Pazartesi randevu aldım
mercimeginannesiiii minikayak2-6 Çok şükür fazla kanaman olmuyormuş. Tabii doktora görünmen daha iyi olur burada olur falan diyoruz ama için rahat etmesi için doktora görünmen en iyisi 🤗
Mimik Bana uzun zmandir oluyor… Ama pihti seklinde… Sümük gibi birikiyor🤕 Oyle sizler gibi sip sip hic akmadi… tansyonum da, gebelikten once de dusuktu, gebelikle 1 er artti…