Birine cevap yazarken 3 kere tekrarlamak zorunda kaldığım için cevabımı çabuk çabuk kısa yazmak zorunda kaldım. Bunu yazarken bile 2 kere altta ki reklama tıkladım. Reklama razıyım ama mesaj yada blog yazısına girince hepsi uçup gidiyor. Aşırı aşırı geren bir durum bunun bir çözümü olmalı !!!