Aysemm34 15 haftam bitmek üzere iki gündür ara ara sanki kalp atar gibi pıt pıt bişey hissediyorum bebeğim mi yoksa gaz mı anlamadım 🙄 sizler nasıl hissettiniz 😇
Brckckk Aysemm34 evettt😍 şuan 31. Haftam her hareketinde ayrı mutlu oluyorum sağlıkla kucağınıza alın inşallah çok güzel duygular
Mmmervee Balık kayması gibi 🙈 ben biraz geç hissettim galiba 20 haftalık olduk daha yeni yeni hisseder oldum çok değişik bi his 💜
Aysemm34 Mmmervee evet çok güzel his kendini hatırlatacak artık 🙏🏻 yoksa iş yoğunluğundan unutuyorum bazen hamiş olduğumu 💕
mercimeginannesiiii Aysemm34 Bende 16 haftalığım arada bir hareketlenme hissediyorum ama emin olamıyorum. Şöyle köşede bekliyim 🤭🤣