Ayshe20 bana da 36 alırız demişlerdi. Kanama olur diye, ama baya idare etti 38 de aldılar. Sezaryen oldum, kanamam çok oldu doğumda. Yani kanım 13 seviseyindeydi hastane de 9 a düştü, iki gün kaldım. Eğer daha iyiye gitmeseydim bana da kan takilacakti. Ama ben tabi bunları fark etmedim bile. Ya ne kanı diyorum normaldim yani. Çıkalım diyorum doktora burcu saçmalama kanın düşük diyo ☺️ benim kanımda hamilelikte yükseldi bu arada hep düşüktü ben alışığım. Valla eminim ben beklesem 40 haftaya beklerdim. Doktorlar haklı olarak herşeyi düşünüyor seni bilgilendiriyor, ama bu olasılık sadece ve söylemek zorundalar. Ama korkma bebeğin ve sen iyi olda.