Reyyankus Trendyolda eşim beşik beğenmiş bu yanları ve altı çekmeceli uzayan olanlardan ama iyi mi gelir kullanışlı mi bilemedik alıp memnun kalan var mı birde yine trendyoldan alıp başka model kullanıp memnun kalan da yorum yaparsa çok sevinirim.
Sblatc Reyyankus aldığınız sayfaya bağlı kalitesi falan. Ben g&g baby den aldım ama Meltem markası. Beşik için Meltem gayet kaliteli. Ben anne yanı olabilen 3 kademeli ahşap sallanan beşik aldım hem de tekerlekli. Gayet kaliteli henüz kullanmaya başlamadım ama güzel yani. Sadece içinde gönderdikleri yatak birqz kalitesiz ince. İsterseniz sadece beşiği alın içine istediğiniz yatağı alırsınız
Reyyankus Sblatc hayırlı olsun güle güle kullanın. Ben ileriye yönelik de düşünüyorum aslında oğlumda park yatak kullandım 6 ay kullandım ve pert oldu attik o yüzden büyüyen beşiklerin daha kullanışlı olduğunu duydum ona yöneldim bakalım belki kullananlar yazar yorum teşekkür ederim.🌸
Mizgin_2163 Bende anne yanı almıştım heynerden. Nevresimin kalitesi beşik iyidi. 3 yıldır kullanıyorum. Memnumun.