Sln_bgtr KIZlar merak ettiğim şu nişan sadece koyu pembemsi bir akıntı mı yani herkeste böyle mi ? Çünkü bugün beyaz bir akıntı geldi bende baya da fazlaydı normal herkeste olan akıntı tarzında deildi bu durum sizin başınıza geldi mi
Dilaratkn55 Sln_bgtr kahverengi olur pembesi olur beyaz da olur bende ilk baktığımda kahverengi pembemsi gibi geldi sonra baktığımda beyaz geldi hastaneye gittiğimde 4 cm açılma vardı tam 39 da geldi bana nişan o günde doğum yaptım