Arkadaşlar iyi akşamlar,hamileligim çok iyi gidiyor hiç sıkıntı yaşamadım diye diye sanırım kendime nazar değdirdim. Şu üç gündür aşırı derece de midem yanıyor. Ve öyle böyle yanma degil. Sizlerde de oluyor mu? Birde nasıl geçecek dayanamıyorum sanki içimde alev topu var 😒 bu arada 24.haftalık gebeyim 🙏🏼 Şimdiden cevaplar icin teşekkür ederim.