Bahar_yldz Hanımlar 13+2 gebeyim. 2 gün önce oğlum olacağını öğrendim. Alp Aslan dedik ama yine de isimlere bakalım diyorum. Siz erkek bebişletinize ne isim koydunuz veya koymayı düşünüyorsunuz??
Eylul2797_ Bahar_yldz oglumun adı Ertugrul Bi oglum daha olacak Allahın izniyle simdilik Alperen diyoruz ama yinede daha gzl bisey bulursam degiatirebilirim
Melisagncm Bahar_yldz bizde 16+2 olduk Ömer can koyacağız Allah nasip ederse 🥰 yağız,Burak,Ali isimlerini de çok beğeniyorum 🥰☺️ sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻
Aslylmz Alparslan koyucaz. EvlendiğimiDen beri erkek bebegimiz olursa diye düşünüyorduk 2 bucuk senelik evliyim 23 haftalık erkek bebek bekliyorum🥰
Aslylmz Bahar_yldz evett cok sükür Allah isteyen herkese nasip etsinnn sizde sağlıkla kavuşun inşallahh 🥰
Huri_phlvn Bizde çok kararsızız 27+4 haftalık olduk daha isimde anlaşamadık.Eşim benim oğluma sert isim yakışır diyo😂😂 bnde Miraç,Kayra, Yağız arasından bitanesini istiyorum, hayırlısı bakalım inşallah
Bahar_yldz Huri_phlvn benim ortancanın adı Hasan Yağız. Bebek babasıyla aynı gün doğarsa Aslan Veysel koymayı teklif ettim. Ama aynı gün doğmazsa Alp Aslan dedim. Öyle de kaldı
Alp52 @Bahar_yldz 1 tane oğlum var 30 aylık ismi Alparslan şimdi ikinciye hamileyim erkek olursa aren istiyorum 🥰
HavvaGuzey Bahar_yldz eğer özellikle yüreğinden geliyorsa koy ama bir kararsızlık içindeyken Alpaslan çok var artık okulda her sınıfa 5 tane düşecek gibi☺ büyük oğlumun adı Yusuf Tuna şimdi ikinciyi bekliyorum büyüğünü babası koydu bunu ben koydum Asrın Demir. İçinden beğendiğin olur mu bilmem ama Yusuf tuna yi tavsiye ederim uyumlu sakin ve zorlamayan bir çocuk diğeri nasıl olacak bakalım
Bahar_yldz HavvaGuzey yaa benim ortanca felaket afacan. İnşaallah bu uslu bir çocuk olur o yüzden enerjisi iyi gelen bir isim olsun istiyorum. 🥰🥰
Msl_ege Bahar_yldz benim oğlumun adı Destan , ikinciye hamileyim doktor erkeğe ebemziypr dedi bende erkek bebek ismi arıyorum . kurda bekleyeyimm:)