alpinannesiiii Kızlar 31+4 deyim son haftalara girdim artık bazen erken olabiliyor doğumlar ne gibi durumlarda hastaneye gitmem gerekir acaba tecrübesi olanlar yazabilir mi
Dilaratkn55 alpinannesiiii nişan geldiğinde gidebilirsin yada suyun geldiğinde aslında herkes aynı değil kimisinin nişanı gelince 1 hafta sonra doğum yapıyor ben mesele nişanım geldi hastaneye gittim 4 cm açılmam vardı o günde akşam doğum yaptım belimden hiç sancı cekmedim sadece kasıklarımdan çektim
Karanfill alpinannesiiii düzenli sancın varsa, suyun gelirse, kanaman olursa veya nişanın gelirse gidebilirsin.