Edali87 anestezi uygulanırken hicbirsey hissedilmiyor içiniz rahat olsun.. uyustuktan sonra dokumaları hissediyorsunuz, ama ağrı acı sıfır aynı diş tedavisi gibi düşünün 🥰. sonrasında odaya geçince zate 4-5 saat uyuşuk olduğun için ağrı hissetmezsin..ağrın olunca hemen epidural kataterden ağrı kesici iste anında geçiyor..gerçi kalcandan veya damar yolundan yapılan ilaçlarda etki ediyor..hastanede değil eve geldikten iki gün sonra aşırı baş ağrısı şikayeti yaşadım yalan yok ..bol su kahve ve doktorun verdiği ilaçlarla hafifliyordu..