Aksor Hayırlı akşamlar vajinismus tedavisi olup normal doğum yapan var mi aranızda cok korkuyorum yardımcı olurmusunuz
yaseminc Aksor vajinusmustum tedavi ile azda olsa korkumu yendim 39 haftalık hamileyim salı günü doğum yapacağım fakat psikolojik olarak normal doğumu kaldıramam kendimi yıpratmaya gerek duymadım ve sezeryan olacağım
Aksor yaseminc bende yendim vajinismus şuan 31+3 yim normal olsun isterim ama olmazsa yapacak bişey yok rabbim yardım etsin sizede doğumdan sonra yine yazarmısiniz bilgilendirmek icin bu durumda olup merak eden bence cok kişi var
yaseminc Aksor tabikide yazarım sezeryan olacağım doğum hikayemi paylaşırım zor bir hastalık Allah hepimize bebişlerimizi kucağımıza almaya nasip etsin 🙏😊