melekylmzr 27+4 teyim canım, pazartesi ağrılar yüzünden doktora gittim dedim kesin bir sıkıntı var. Doktorum rahim ağzı boyuna baktı bir sıkıntı yok dedi ama ihmal etmemen iyi olmuş bu dönemde sıkıntı çıkartabiliyor dedi. Gitmediysen bir doktora git bence