Merhaba hanımlar , Nisan ayında kalp atışı durmasından 6. Haftada , Eylül ayında boş gebelikten 7. Haftada kürtaj oldum . 2 veya daha fazla düşük yapanlar nasıl yol izlediler, 2 dusukte devlette test yapmayabiliyorlar . İstanbul’da hangi doktoru ve hastaneyi önerirsiniz. Ya da harici bana ne yapmamı tavsiye edersiniz