Habibeseyit Kızlar inanın çok stresli bi konu isim konusu eşim melisa diyo ben miray diyorum kararsiz kaldik açıkçası sizler ne düşünüyorsunuz güzel hamisler😘😘😍
NalanztrkAlp Habibeseyit daha olmadı kurra çekin. Kağıda yazın 1 tanesini çekin. İkinize de haksızlık olmaz☺️☺️
Zulal09 Bizde de miray krizi var ısrarla miray istiyorum eşim bu kez yanına bi isim daha ekleyelim diyo 😄 zaten soyadımız uzun birde 2 isim ileride çocuk için zor 🤷🏼♀️ Ama bencede miray 🤗
1prensesannesi Habibeseyit ikisi de güzel isim canım melisa daha akici ve narin bence 🤗miray da güzel ama ben bıktım o isimden bide çocuğum sağolsun manicraft mi ne var orda kızın ismiydi miray asaya miray yukarıya 😂😂
BetulGul Canım bence kura çekin ikişer tane yazın kağıda iki tane miray iki tane Melisa ikinizde aynı anda çekin hangi ismi aynı anda çekerseniz o olsun 😜