mrvkaaya Sybabyss dr net kız dedi mi % verdi mi? Değişebilir diyor herkes ama uygun pozisyondaysa ve bacak arası boşsa nasıl değişiyor sonradan hiç anlamıyorum☺️ Bence tamamen dr tecrübesizliği ve ultrason kalitesinin düşük çözünürlüğünden kaynaklı.
Yagmurdgdgn13 Sybabyss tam emin olabilmek için 2 hafta daha bekleyin genelde 14 haftadan önceki tahminler yanlış çıkıyor
zhr5861 Sybabyss 12 de erkek demişti 16 da kız dedi 20 de de kesin kız dedi 🥰 gerçi 12 de kesin erkek demişti 🤣
newbabyno2 mrvkaaya ben 2 doktora gttım biri dediki bu kadar barız bır kız olamaz cok acık net dedi ve megersem erkekmıs :/
Rezan_korkmaz https://resmim.net/i/Sm73bM 12 hafta +1 günlüğüz doktor dün pipisini gösterdi erkek bebiş die 🤔
mrvkaaya newbabyno2 ya kız erkek fark etmez tabi ama insan odaklanıyor normal olarak sizin hangi haftalarda söylediler acaba? 🥲
YaseminveMinisi Bana 14 de kıza benziyor dediler. 17 de erkeğe benziyor dediler. 18. Haftalığız ve bilmiyoruz henüz 🤭
bebisin_annesii Sybabyss doktor bana 12 hafta erken cinsiyet için dedi 15 inci haftada gel bi bakarız dedi tahmin sevmiyorum kesin net konuşmak daha iyi
MelekMervertlek Sybabyss ben ✋ gösterdi bacak arası boş büyük ihtimalle kız dedi 17 de gittik %100erkek dedi birsuru kıyafet almıştım artık boşa gitti bekleyin hazırlık falan icin
muzis07 Banada aynısını dedi doktor 12+4 te ense kalınlığına bakarken kıza benziyor ama söylemedim say dedi alltan muayene etti bir kızım var ben bep erkek hissetmiştim herşeyin hayırlısıı bir umut değişme ihtimali olur belki😇..