Handekaan123 Doktor birşey olmaz dedi pazartesi yine gidecem ama çok korkuyorum başına gelen varmı acaba
Ceylin680 Handekaan123 Canim korkma 4kez dolanana kadar skntı olmuyor.ama hep düzenli kontrol lerine git.zaten doktorlar sknti olursa müdahele ederler.