Sibel0330 Busra2013 benimde 24 + 1 ama 2 hafta önden gidio demişti doktorum belkide o yüzden Şubat dedi sizin dediğinize göre benimde normalde Mart başı olması lazımdı o zaman
Bifat1 Sedaaaa2 24+4 üz akşam yemeğini çok kaçırınca kaburgalarım ağrıyor baskı gibi 🤦🏼♀️Bel ağrısı biraz ayakta kalınca zten oluyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🥰
Sedaaaa2 Bifat1 benımde batıyo gibi oluyo yemegi cok yeyınce bi de artk dik ve sola yatınca gazımı cıkarabılıyorum yoksa midem yanıyor 😂
Sibel0330 Feyzaveannesi aramızda 3 hafta war canm sen 21 ben 24 😂 dediğim gibi doktorum bana şubatta dedi tabi hesab edersek Mart 1 2 gibi çıkıyor 🤔 2 haftada önden gidiyoruz belkide o yüzden dir bilemedim yani ?
ozgese-s Kızlar bende 24+1 deyim bel ağrısı dışında bir sıkıntım yok şükür ☺️ Birde herşeye zam geliyor eşimle bebek odasını alalım diye düşündük ama çok mu erken acaba kafamız karıştı ne dersiniz erken mi daha ?
Poyrazin_annesi Bnde 23 haftamdayım ayaktayken yürürken hatta otururken kasıklarım ağrıyo normalmı acaba özellikle sağ kasıgım agrıo
Mucizemannesi21 Tugcevemercimek aslinda almak istiyorum bugün eşimle bişeyler baktik erken diye almadik az daha büyüsün gercekten kücücük kiyafetler acayip pahalı sasirdik bugun nerdeyse yetiskin kiyafeti fiyati koymuslar
Sibel0330 Busra2013 inşlh canm gününde gelsinlerde benim diğer dogumum 34 haftamda oldu kızım 21 gün küvezde kaldı çok zor günler atlattık o yüzden çok dua ediyorum gününde gelsin die ☺️🤲🏻
Sibel0330 Feyzaveannesi dediğim gibi hesab edersek martın başi cıkıo ama bana böyle söylendi hatta kaçı die sormadım ona yanıyorum bakalım artık
Busra2013 Sibel0330 ay kotu olmus suan saglıklıysa sorun yok olacagı varmıs ❤️Insallah bu gununde olur
Sibel0330 Busra2013 çok şükür 7 yaşinda şuan kızım okula gidio artık büyüdü abla olacak tek korkum erken doğum eşim sağolsun hiç yormuyor beni
Gngrbzkrt03 Sibel0330 Benimde aynı sürekli belim ağrıyor karnım sertleşiyor hatta geriliyor daha 24 haftdan böyleyse ilerdeki haftaları düşünemiyorum sizinde geriliyormu acaba karnınız?
Sibel0330 Gngrbzkrt03 ewd benimde ara sıra gerilme war ama çoğunlukla sertleşme oluo karnımda ayakta çok durdumda falan oluo genelde hep dinleniyorum napalım daha yolun yarısındayız rabbim yardımcımız olsun 🤲🏻
Sedaaaa2 Sibel0330 banada 24 28 arası yukleme yapılıyor dedı 24+1 de gittim zaten kontrole dedim 27 de gideymde bi dahakine hem muayene hem yükleme yaptıraym ha bire eşimi işinden etmek istemıyorum 😂