karakiz1 Subat ayinda 5 haftalik bur dusuk yasadim kurtaj oldum troidim var duzenli hap kullaniyorum 6 7 aydir deniyoruz olmuyor bugun yine olmadi artik hastaneye gitmek istiyorum hangi bolume gidicem bana yardimci olursaniz sevinirim
Garipyolcuu karakiz1 size önerim bir kaç ay denemediyseniz ovülasyon testi deneyip sonra hastaneye kadın doğum bölümüne gidin
begonvilko karakiz1 canım iyi bir kadın doğumcuya gidip güzel bir muayene ol bence. Eşin de aynı şekilde ürolog’la görüşüp muayene olsun. Genel ve iyi bir muayene olmadan ilerlemek zor. Belki bilmediğiniz bir şey vardır. En azından doktorlar teşhis koyar da boşa kürek çekmezsiniz.
cnn34 karakiz1 düşük yaparken enfeksiyon kapmış olabilirsinz tüpünz tıkanmıştır benim öyle olmş açtırdım hemen hamile kaldım 1 senedir deniyoduk
okuyor Bir yıla kadar olmaması normalmis. Kadın doğumda muayene olmadiysaniz kadın doğuma gidin. Bir sorun varsa o, sizi ya da eşinizi yönlendirir zaten.
karakiz1 okuyor düsük yaptiktan sonra gittim bakildi ama oyle incelenmedi tabi troid oldugunu ogremdim ozaman sadece bi gidryim olmadi
Mrvsmt2502 karakiz1 gyno ferro folikasit değil kan ilacı sağlık ocağına folik asit yazdırabilrisiniz. Gebe kalmayı kolaylaştırdığı söyleniyor
Bademd Mrvsmt2502 folik asidi devlet karsilamiyor diye biliyorum ama gercekten ihtiyac oluyormus hamilelikte hatta planli hamileliklerde hamile kalmadan 3 ay önceden ictiriyormus doktorlar sonra 4. Ayda bitiriyordu yanlis hatrlamiyorsam. Tabi yine bi kadn doguma yada saglik ocagina danisin oyle alin karakiz1
Mrvsmt2502 karakiz1 rica ederim. Ovülasyon deneyin vücut sıcaklığınızfan akıntınızdan anla ya bilirsiniz ya da test satın alın direk. Rabbim en Hayırlı zamanda versin inşallah
okuyor karakiz1 folit asiti devlet karşılamıyor. Eczaneden kendiniz alabilirsiniz. Boşuna sağlık ocağına gidip sıra beklemeyin.
Ozlemclr karakiz1 Canim ben ve görümcem Q-folin diye bir folik asit kullandım o ay hamile kaldım görümcem de öyle araştır istersen bı yani ben bile bu kadar hızlı kalabileceğimi düşünmedim tiroit bezim yavaş calisiyordu tiroid ilaci da başlamıştım bir taraftan şuan 16 haftalık hamileyim öyle hızlı olduki hala inanmakta zorlaniyorum
Mucizemm41 karakiz1 Hayır canim gyno ferro sanolun içeriğinde folik asit te mevcut demir ve folik asit birleştirilmis bi hap bende onu kullandim kansizlik varsa o sekilde yazmıştır dr
EdizEliz Ozlemclr cnm bahsettiğin folik asiti reçetesiz alıp kullanabiliyor muyuz bir sakıncası yoktur değil mi
karakiz1 Ozlemclr merhabalar recetesiz alabiliyormuyuz bu ilaci bende alayim hem troidim var hem denemis olurim onuda
Ozlemclr EdizEliz Yok yok canım reçetesiz alabilirsin hiç bir zararı yok yumurtaları geliştiriyormus bir Google da araştır bunu kullanıp hamile kalan bir sürü insan okumuştum ben folik asit zaten
EdizEliz karakiz1 cnm ben daha bu ay yeni başladım eğer olumlu sonuç alırsam yazarım bakalım tek belirti yoğun akıntımın olması