kuzeyinannesiiiii ZeynebQuliyeva hafif bazen kasık agrım oluyo normal olarak ve güzel gidiyo sadece ara ara baş agrım oluyo yaa neden bilmiyorum dün Dr sormayı unuttum göbüsümde cıkmaya basladı🙈🙈😊
Zynp44 ZeynebQuliyeva sürekli giren kramplar 😓 kuyruk sokumunda bacaklarımda kasıklarımda karnımda sürekli kramplar geziyo 🥲 karnım çıktı sayılır belli oluyor gibi artık ☺️ Birde geceleri mide yanması çözümü de bal yemek😅 hafif yorucu yani 😊
heleninannesi06 Bel ağrısı yaşıyor musunuz bende inanılmaz bir ağrı oluyor ara ara bıçak saplanıyor gibi 😔
Mavistez ZeynebQuliyeva benim normalde 20haftadan sonra çıkardı ama bunda hemen çıktı ama tabi diğerlerinde daha zayıftım zaten iç karnimda geniş ama bunda 59, la kalınca göbekte çıktı
ZeynebQuliyeva Bendede sanci oluyor arada belimdede oluyo arilar birazcik karnim cikdi bide nasul soyleyim.sizindemi sinede wiwkinlik var
Mihrimhb Selam kızlr benimde 15. Hafta yeni oldu çok kötü kasıklarım vajina kemiğim sızlıyor sanki özellikle akşam saatlerinde gittikçe daha çok ağrı yapıyor böyle olan varmı bu arada cinsiyetimizi öğrendik erkek