Kizlar ya az once bi konusmada denk geldim kesilen yerin kapanmadigindan falan bahsetmis bayan daha oncede okudum burda dikis dusmesine ragmen yirtik gibi kalmis diye cokta aciyomus oturamadim falan yazanlar olmus korkmaya basladim simdi hic iyi anisi olan yokmu bu konuda gercekten😩