Nur6102 Kızlar 29 haftalık hamileyim hep evdeyim hep oturuyorum sadece yemek yapmak için kalkıyorum hep telefon tv başındayım hiç spor yapasım gelmiyor yürüyüş yapsam da karnım taş gibi oluyor benim gibi olan var mı çok üzülüyorum bu duruma 😔
Clementinee Nur6102 canım 19. Haftamdan beri yürüyorum hergün yarım saat başlarda zor geliyordu şuan 25. Haftamdayım yürümediğim zaman daha kötü oluyorum bende yavaş yavaş başlayabilirsin iyi geldiğini gördükçe yürümek isteyeceksin 🤍🤍
Umudayolculuk36 Nur6102 ah canım benim resmen beni anlatmışsın sadece iki ayda bir kere markete gittim zar zor yürüdüm çok kötü oldum hayattan sogudum artık dışarı bile çıkamıyorum benim de karnım taş gibi oluyor bebeğim de alışkın olmadığı için sürekli hareketli oluyor ve baskı yapıyor. Erken doğum riskim vardı haftaya doktora gideceğim 35 hafta oluyorum Eğer artık sorun yok derse ben de yürüyüşlere başlayıp hareket etmek istiyorum çünkü bacaklarıma vs kramp giriyor Tek bacağımı olsa elime koluma belime bile
Nur6102 Hayal_et07 _ipekkkkk Sahi neden sertleşiyor ki karnımız ben kabızlık problemimden sanıyordum ama sizde de oluyorsa bilemedim şimdi sizde var mı kabızlık sıkıntısı
Nur6102 Clementinee mesela o yarım saat dışında ne yapıyosun yine eve gelim geri kalan 10 saati oturuyorum artık popom dümdüz oldu 😅
_ipekkkkk Nur6102 Var canım ama ben kuru kayısı tüketiyorum diyet listemde yazıyor doktor özellikle sordu kabızlık varmı diye var dedim kayısı yazdı kahvaltıda Yeri dar olduğu için de olabilir büyüdükçe açılır karnımız
Clementinee Nur6102 evdede hareketliyim canım kedilerim var onlarla koşturuyorum temizlik yapıyorum mimarım şantiyede koşturuyorum 😂😅 geçiyor böyle zaman
Nur6102 _ipekkkkk bende sabahları bi kaşık zeytinyağı içiyorum sonra midem bulanmasın diye üstüne kuru kayısı ve sıcak su içiyorum yarım saat sonra kahvaltı yapıyorum anca biraz düzene girdim kabızlık gerçekten çok zor
Nur6102 Umudayolculuk36 Karahaninannesi Yaa ben iki haftada bir kontrole gidiyorum bi sıkıntı yok dedi erken doğum riskim olsa ultrasonda görülmez mi ?
Karahaninannesi Nur6102 karnın sertlesmesı kasılma işte yürüyünce yada kendinizi yorunca oluyorsa yapmayın doktorunuzuda bılgılendırın bu konuda. Benımde öyle oluyordu en son kontroldw rahım kısalıgı cıktı suan rısklı gebelıgım ıhmal etmwyın
Liyuzamom Nur6102 benimde aynı şekilde ve en son yürüyüşümüzü biraz abartmışız eşimle 4 km yürümüşüz 😆 yürüyüş sonunda karnım çok sertleşti ağrılar girdi resmen eve zor geldim bi tuvalete gireyim dedim iç çamaşırım baya şeffaf şekilde ıslanmıştı umursamadım ertesi gün tüm evi temizledim baya yoruldum yine aynı ıslaklık vardı acile gittim acilden ertesi gün normal nöbetçi doktora gittim suyun iyi ama erken doğum riski var haftada 1 kontrole gel yürüyüş ilişki ağır iş yasak dedi. Bu hafta kendi doktoruma gidicem bakalım o yürüyüş yapabilirsin derse yapıcam yine ve evde hamileyiz yürüyoruz diye bi video var YouTube da onu yapıyorum arada. İnsanı kuş gibi rahatlatıyor hem zorlamadan 2 hafta yediklerime de dikkat etmiştim hiç kilo almamıştım vermiştim bile şimdi bırakınca aldım kesin. Sende o videoyu yapabilirsin
Nur6102 Liyuzamom bende artık evde pilates filan yapmaya başlayım ya evde yürüyünce de başı dönüyor insanın odadan odaya eşimde gündüz çalışıyor akşam hava soğuk oyyy oyyy Allah yardımcımız olsun 🥰
Karahaninannesi Nur6102 rahim boyu bazen ultrasonda bellı olmayabılıyor karından oldumu. Yınede doktorunuza kasılmalarınızı söyleyın ama
Didemmmmm Nur6102 canım gün geçtikçe hareket etmek seni daha da rahatlatıyor. Sağlıklı kilo alıyorsun. Sırt bel ağrıların azalıyor.Dışarı çıkmak istemiyorsan da YouTube da Elçin Demirel in hamileler için yürüyüş videoları var bakmanı tavsiye ederim. Instgram da da Melikeyoga var bir bak istersen 😉