Doktor et beynini gördü bugun ..İstersen sezeryan dogumda onu da alalım dedi..Bir zararı yok ama al dersen alirim dedi..Kolay bi islem dedi..Bir de cogalabilirmis de..Sizce ne yapsam??Bir de bunu aldirirsam sezeryan ücretine ek olarak o et beynini aldığı için de fazla mı para alacak benden..