deletedmom87894 Kızlar bi çirkinleştim yüzüm kurudu sivilcelendi lekelendi herkes kız diyor☺️Sizlerde nasıl kız anneleri doğrumu sizce
Anneoluyorumm06 deletedmom87894 evet önce sivilce basıyor suratını sonra ödem en son burunda genişleme ama bunları yaşamayan da vardır belki. benimki kız 👧🥰🌸
Clementinee deletedmom87894 benim kızım olcak bende bi değişiklik yok hatta daha çok beğeniyorum kendimi 😅😂
mucizegebelik6 deletedmom87894 yüzüm güzelleşti oglum olcak insallah ama yüzüm güzelleşmesi sebebi kilo almam 😂
Ozlem2904 deletedmom87894 bende tek tük sivilceler cikti bee beautynin killi sabununu duzenli kullandim gecti 💁♀️ ama kendimi acayipte guzel hissediyorum övmek gibi olmasin😂😂😂 karnimdaki catlaklari saymazsak yuzum cok guzellesti 32.haftadayim erkek bebek bekliyoruz 💁♀️
RabiaYZC9 Benim de kız hiç bir lekelenme ve sivilce olmadı aksine cildim daha da güzelleşti herkes oğlum olacak sanıyor 😁😁
Seymanurrr06 Kız annesiyim ama gören sanki erkeğe hamile gibisin diyorlar Alakası yok batıl inanç onlar hormonlar nasıl etkiliyorsa vücudunu o şekilde değişiklik meydana geliyor ☺️
Ozlem2904 deletedmom87894 dogumdan sonra gecer merak etmeyin, anneminde boynunda kucuk kucuk etli benler cikmisti b suru koparip duruyodu ama daha cok cikti. Kiz kardesimi dogurduktan b hafta sonra hepsi kayboldu
Prens1prenses2 deletedmom87894 evet benimde kızlarımda öyle olmuştu öyle derler genelde ama benimki bu erkek ve göğüsümde hep sivilce falan çıktı ilk defa böyle birşey görüyorum bende anlamadım valla
Prenses-annesj Hayırlısıyla kız annesi olucam 36+0 iz çok şükür yüzümde leke sivilce durumu yaşamadım 🤲☺️
SelinYakgul deletedmom87894 canım bende ilk zaman lekelendim yüzüm karardı bana göre çirkinleştim gel gelelim Allah’ın izniyle oğlum olacak 🥰