Kızlar gündüz eve geldim akşam üstü ateşim çıktı titremeye başladım normal midir bu doktorum antibiyotik ağrı kesici ateş düşürücü iğne felan yazmış kullanmaya başladım. Annem normal diyor lohusalıkta olurmus ilaçları alınca geçti annem de diyor normal yoksa doktor bu ilaçları niye yazsın ilk doğum olduğu için kafam karıştı