Sirius52 Ben 38 haftalık hamileyim ve kızım olacak adını duru su koycam sizin kızlarınizin ismi ne olacak
Burcucugum Minekorkmaz bende nasip olursa kızımın adını İdil koyacağım. Huyu suyu nasıl hiç idil tanımıyorum☺️
Fulyay45 Mrv1007 amin inşallah 35+4 haftalığız az kaldı bakalım ayın 23 ünde çatı muayenesi olucam sezeryan yada normale karar vereceğiz allah nasip ederse. Allah sağ salim kavuşmayı nasip etsin kızlarımıza inşallah 🥰🥰
Mrv1007 Fulyay45 inşallah sizin iÇin de bebek için de en sağlıklısı neyse o olur, sağlıkla kavuşalım yavrularımıza 💕💕