BabyY2 Bugün ikili tarama için gittik çocuğum sağolsun pat diye baya gösterdi kendini 😂🙈 Sağlıkla gelsin inşaAllah ponçiğim 🧿🧿
Fasulyem2 BabyY2 erkek mi? :D benimkine de erkek dedi ama bu hafta kesin bişey söyleyemem dedi bende 12+3 haftaya bi daha bakcam var mı ultrason görüntüsü sizin ? 😁
Ebru1908 BabyY2 aynı şey benim de başıma geldi doktorumu uyarmıştım bir de ikili taramada bakarken e hocam gördüm ya ben dedim 😀 evet yüksek ihtimalle erkek dedi haftaya gideceğiz netleşecek bakalım inşAllah
Civcivinannesiii BabyY2 ahahaha yaa yerim🤣🤣 Bende bundan korkuyorum haftaya cinsiyet icjn gidecez ogremek istemiyoruz balon patlatcaz ama ya direk anne ben burdayim deyip acarsa bacak arasini ahahahahah 🤣🤣
BabyY2 Deletedmom93284 ay evet ya 😄🙈 Ben baya kız hissediyordum. Bacak arasını direkt pay diye gördük
BabyY2 Fasulyem2 eveet pat diye ekranda gördük “ e hocam bu baya erkek öğrendim ben şu an” dedim 😄 Kız hissediyordum hep erkek çıkınca baya şok oldum
Srhkmc BabyY2 Yaa bende 12+3 de gidicem kontrole ama ben hala ultrason görüntüsünü bir şeye benzetemiyorum nasıl anladınız ben neden anlamıyorum 🥺😩
BabyY2 Ebru1908 ay Allahım sabırsız ponçiklerimiz ya 😄🧿🧿🧿 16. Haftada bir kontrol faha var gittiğimizre kesinleşicek doktor ben bişey demiyorum siz diyosunuz yani bilmem falan dedi ama hikaye 😄 Kordon değildir bence
Fasulyem2 BabyY2 Ebru1908 https://resimyukle.io/r/xBPD0wKqVL bizimkisi bu şekilde gösterdi hemen ama doktor hiç emin konuşmayınca inanamadık bi türlü :D ben de kız hissettiim hep ay kesinleşsin artık
Ebru1908 BabyY2 beni de 15 haftalıkken çağırdı haftaya gideceğiz bizde. Doktorumuz yüksek ihtimalle erkek ama nadir de olsa kız bebeklerinde vajina da şişlik olabiliyor 15. Haftada gel netleşir dedi😀
BabyY2 Fasulyem2 ya baya erkek değil mi bu işte 😄 Biz doktora söyleme dedik o da biz tahmin edince hiiiç yorum yapmadı. Ben bişey demicem dedi 🙈 ama aynı görüntüler bizimki de böyle bariz belli