Zeynepbaran Mrb kızlar 33 haftalık hamileyim B12 değerim çok düşük 140 civarlarında haliyle halsizlik yorgunluk unutkanlık ve son zamanlarda ellerimde uyuşma yaşıyorum doktorum iğne önerdi kullanan var mı
gldn065807 Zeynepbaran ben kullanıyorum ilk bir kutuyu hergun 1 kutuyu hafta bir tane olarak vuruldum benim değerde 126 di
ggul01 Zeynepbaran bende 20li haftalarımda dojtorun önerisiyle tahlil yaptım değerlerim düşüktü ve doktor bana 3güne bir iğne verdi bi kutuyu bitirdim daha sonra tahlillerimde normale döndü şükür