SeyranKor merhabalar sizi rahatlatmaya geldim ameliyathane hemşiresiyim günde en az dört beş tane sezeryan yapıyoruz tecrübeme güveniniz 🙈
1 tercih tamamen annenin oluyor:) tam uyumak ya da uyanık olmak istemek sizin tercihiniz
2 genel anestezi isterseniz eğer bebeğe narkoz geçmeden bebek çıkıyor hemen detay vereyim; siz uyanıkken üzeriniz baticonla siliniyor örtülüyor tamamen ameliyata hazır hale getiriliyor doktor ve bizde hazır oluyoruz elimizde bistüri anesteziyi bekliyoruz anestezi sizi uyuttuğu anda biz hemen ameliyata başlıyoruz ve ortalama 1 dakika gibi bir sürede bebek çıkıyor 7 yılda bir kez bile anesteziyi alıp uykuya geçen bebek görmedim :))
3 narkoz tabii ki süte geçmiyor öyle bir şey olsa doktorlar bunu önerir mi hiç, zaten anestezi çok hızlı bir şekilde vücudunuzdan atılıyor uyandığınızda böyle bir şey gerçek değil :)
4 kişisel önerim uyanık olup belden uyuşturmanız ve bebeğinizin ilk ağlayışını, dünyaya ilk meraklı bakışını görmeniz olması yönünde emin olun bizim bile gözlerimizi dolduran bir an oluyor o an :)
Sormak istediğiniz her şeyi sorabilirsiniz 🌸🌸