Gokyuzum1 23 haftalık olduk ama kimse inanmıyor 😂 bende istiyorum yani azıcık belli olsun ama olmuyor olmayacak gibi de 😶😂😂sizde durumlar nedir
Birmelekbiranne Gokyuzum1 24 den sonra belirginleşti ama çok çok değil bundan sonrası bakalım nasıl olacak bende çok çıkmasa böyle kalsa istiyorum. 🤭
Serpil-Harun21 Gokyuzum1 otuz haftalıklen belli olmaya başladı daha yeni diyolar her hamile olduğum şimdi belli diye 35+3oldum şimdi tam belli
gldn065807 Gokyuzum1 21 haftamdayim benimde yok kimse anlamıyor şikayetçimiyim hayır hareket kisitliligi okadar az oluyor 😊
Serpil-Harun21 Gokyuzum1 ay bırak geç çıksın daha iyi göbeği önde gidenler yazık hareket edemiyorlar eğilip kalkamıyorlar benim daha normal göbek olmasına rağmen eğilip kalkarken ağrımaya başladı çok zormuş
Carriebradshow 13 haftalık oldum 48 kiloyum şimdiden göbeğim belli oluyor. İkiz olduğu için bu kadar erken çıktı benimki sanırım.
pusatmom35 Gokyuzum1 16 haftalığım pek belirgin değil aynada kendimi biraz incelersem azıcık bi çıkıntı var zaten tesettürlüyum bol giyindigim icin dışarıdan da kimse anlamiyor 😂