Hemen :)
41.haftadaydım artık doğmayan bir bebeğimiz vardı
Geçtiğimiz salı hastaneye yatıcaktım suni sancı deneyeceklerdi doğuma kadar hastanede kalıcaktım(almanyada yaşıyorum burada haftayı geçince bırakmıyorlar)
Pazartesi kliniğe kontrole gittim saat öğlen12 gibi sancılarım başladı ama geçici diye düşündüm
Saat 3 4 oldu geçmedi bir anda sık sancılar gelmeye başladı ama ben dayanabiliyorum o yizden doğum sancısı değil daha var dedim sancılar iyice yükselsin diye bekledim sancılar 3 dakikaya düştü yinede karşılayabiliyorum duş aldım eşim hastaneye gidelim artık dedi
Evde bekliyin dedim yok gidelim dedi
Gittik saat 18gibi 6cm açıklık var bebek geliyor dedi
Doğum haneye gittik artık hastane psikolojisiyle dayanamam korkusu epidural istedim ebe olmaz tam açıklık var dedi
19:43de doğum yaptım
Az daha beklesem evde doğardı