Çok haklısınız. Bana da bir arkadaşım mama sandalyesi, puset ve araba verdi. Başka arkadaşım kamera ve sling. İkea beşikleri cok seviyorum, uygulamadan aldım çok güzel. Güzel paketlemiş 400₺ verdim. Chicco ana kucağını da uygulamadan aldım. Hem herşey çok pahalı, hem de bebek ne kadar kötü kullanmıs olabılir. 🤩