L_51 amin ne iyi doktormuş, ben cok kötü oluyorum hayır bu hastalıkta kanda eger ki enfeksiyon artarsa bebegede gecebilir sürekli karnım agrıyor, insan gebelere karsı hele ki doktorlar makul olmalı ya, zaten türkiye sartlarında gebeler, ev hanımıda olsa gebeliğini yasıyamıyo ki, her dakika misafir, her dakika insanım ya ben insaflı olunur güneydogulu insanlarla sakın evlenmeyin, ne bakıyolar ne de başka bişey ölüyorum resmen hiç bir iyilikler yok ancak birine çullanmak istiyorlar, doktorlarda tırt!