İlk haftalarda kahverengi lekelerim vardı sonra geçti 9.haftada tamamen kesildi progestan sayesinde çok şükür. Ama 12.haftadayım ve yine başladı hafif hafif olacak şekilde tekrar progestana başladım. Bu durumu yaşayan var mı benimle paylaşır mısınız? 😔