ZeynepKeke Esra93 sürekli rahatsız oluyorsun dimi nasıl oturucağını şaşırıyosun ben onu sürekli oturmaya bağladım gerçi
BetulGul Esra93 ayy benim günüm geçti ve tarif ettiğinizin bebek bi anda toplanıyor sanki üşütmüş gibi boşluğuma ağrı giriyor nefesim kesiliyor ve hafiften bel ağrım başladı inş Doğum sancılarımdır
Pelinuzun Kızlar gerçek sancı gelinc e zaten şiddetinden gerçek olduğunu anlarsınız, şimdi yaşadığınız kasılmalar doğuma hazırlık bebek kanala iniyor, benim ikinci hamileliğim ilkinde normal doğum yaptım, sancılar düzenli olarak belden giriyor ve dayanılmaz derecede canınızı acıtıyor, sıklaşarak artıyor, akşam dokuz gibi suyum gelmişti sabah yedi buçukta doğurmuşum oğlumu, şimdi ikincide 36+3 üz bakalım bu da normal olacak inşallah, rahat olun stres yapmayın vücudunuz ne zaman doğum yapacağını biliyor ve ona göre hazırlık yapıyor, tek yapmanız gereken rahat olmak ve akışına bırakmak endişelenmeyin sakın