oztrk14 Kızlar doktorum verdi 2gündür kullanıyorum mahvetti beni bu ilaç içince kusmamak için zor tutuyorum kendimi bi de bulantısı cabası bi de çok ciddi baş ağrısı yaptı uyuyamadım dün gece ağrıdan napsam acaba 😞
tugbadugan0000 oztrk14 bende kullaniyorum ama hicbi sorun yaşamadim sana dokundu muhtemelen, doktoruna söyle başka bi ilaç yazsın geçmiş olsun
Sametnida oztrk14 bende ayni durumdayim aylardir eziyetle ıciyorum. Doktorum portakal suyu ile ic dedi Once portakal suyu iciyorum 1 2 yudum sonra Ilaci portakal suyu ile ıciyorum 😑 kusucak gibi oluyorum deneyebilirsin
SayeMom oztrk14 bana doktor yazdığı an kullanamıcam dedim başka bişey yazdırdım yan etkilerini burda okumuştum iğrenç bişeymiş kullanmıyorumda onun yerine toz stick var ağzıma döküyorum emiyorum tadıda muhteşem
oztrk14 tugbadugan0000çok teşekkür ederim canım mesaj attım böyle belirtiler gösterebilir dedi başka ilaç söyledi onu deneyim bi de bakalım
Poyrazin_annesi Bende kullanıyrm aç karnına ıcıyrm ve cok fena mıde bulandırıyor af edersın bıde buyuk tuvaletımı yaparken siyah yapıyrm
oztrk14 Poyrazin_annesi aynen bende öyleyim tek lokma yemek yiyemedim dediğiniz gibi bi de afedersin çok kötü koku yapıyor 😔
mothers_baby2021 Poyrazin_annesi mide bulantısı yapıyorsa kahvaltıdan 2 saat sonra İçin .Benim doktorum o şekilde yazmıştı ve hiçbir bulantı felan yaşamadım
Aysegul9371 Sametnida çünkü portakal suyu c vitamini emilimi artırır kan ilaçları zaten c vitamini ile alınmalı.bende öyle yapıyorum ama yine bulantı kusma devam
oztrk14 Sametnida ay canım niye eziyet ediyorsun kendine doktorla konuşsaydın tekrar ben diyince başka ilaç ismi söyledi özelmiş onu kullananlar çok rahatmış sidefer adı okuduğum inşallah geçer bir an önce
Mayacm oztrk14 banada doktorum ılk bu ılacı vermıstı mıdemı cok bulandırdıgı ıcın soyledım doktora degıstırdı ılacı suankı cok ıyı bence konusun doktorla degıstrsın
Ferda94 oztrk14 doktorum bana da vermişti kullanamadım. Onun yerine gynoferon verdi. Daha kücük içmesi daha basit sorunsuz içiyorum hergün ☺️
H1994 Ferda94 bende gyneferon kullanıyorum ne zmana kadar kullanacağınızı söyledi mi doktorunuz ben hamiliğim başından beri kullanıyorum şuan 34 haftalığım
cigdemkorkmaz oztrk14 bende kullanıyorum bir sorun yaşamadım eğer o an midem bulanır aç karına yutamazsam kahvaltıdan birkaç saat sonra yutuyorum
Feyzabeyoglu oztrk14 genelde sabahları kahvaltıdan 1 saat önce içiyorum Hic mide bulantısı vs yaşamadım gebeliğimde ilaç da mide bulantısı yapmadı bende
EbrarLinaBebek oztrk14 bende maltofer kullanıyordum önceki doktorum yazmıştı yeni doktoruma kan ilacım bitti maltofer yazarmısınız dedim biz maltofer çok yazmayı başka ilaç yazıcam dedi ve gyno ferro yazmış kullanıyorum yan etkisini görmedim.
Gzdkrkgz oztrk14 bugün ilk defa bende bu ilaca başladım sabahtan beri asla geçmeyen bi baş ağrım var acaba bundan mı oldu şimdi burayı okuyunca acaba mı dedim🙈
Ceylin680 oztrk14 yaa baş ağrısı yapan o mu bende 2gündür kullanıyorum başımda ağrı oluyor.heralde Üsüttüm diye düşündüm.bide ben yutamiyorum bardakta suyla eritip içiyorum onuda diğer hapida
EbrarLinaBebek Ceylin680 o kapsül şeklinde nasıl eritiyorsunuz kapsüldenmi çıkarıyorsunuz eğer öyleyse kapsülü ilaçlar kapsüldenmi çıkarılıp kullanılırsa etkili olmuyormuş sanırım.
oztrk14 Ceylin680 evet başta bende anlamadım da annem dedi bana da içtiğin ilaç yapmasın diye doktora danıştım yapabilirmiş bende içerken zorlanıyorum ne biçim bişeymiş valla ya allah yardmcımız olsun
Tosmikinannesi Ben de mide bulantısı sorunu yaşadım bu ilaçla sonra geceleri kullanmaya başladım o sorunu çözdük fakt çok kabızlık yaptığı için doktoruma söyledim değiştirdi. gynoferon kullanıyorum memnunum hiç sorun yaşamadım sonrasında.
Ceylin680 EbrarLinaBebek Ben ortadan ikiye açıyorum içini suya bosaltiyorum içiyorum .ama çok iğrenç yutabilsem tutarım ama hamileyken hap yutamiyorum
cigdemkorkmaz Ceylin680 normalde bende hap yutamazdım hamilelikte alıştım ve bu hap kayıyo aşırı kolay yutumu büyüklüğüne bakmayın deneyin