zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar. Bugünden beri hafif bel agrisi ve şeyimin üstü hafif hafif sızlıyor geçiyor sızlıyor geçiyor bu neden olabilir sizde de oluyor mu
Etgrlgz zeynnn5441 bende de ara ara oluyor. Dr norlam olduğunu büyüdüğü için ar sıra olabileceğini söyledi
aysnrsvs zeynnn5441 bende 14 haftaligim rahim buyuyor baskı ağrı olabiliyor kanama vs olmadığı sürece korkulacak birşey değil normal gebelikte