Umutlu2272 Arkadaşlar kimyasal gebelik yaşayan var mı ? Ben adet öncesi test yaptım pozitif çıktı doktora gittim kan testi 991 çıktı ve pek emin konuşmadı 2 gün sonra yine gel dedi.bu akşamda az bişey kahverengi lekenmem geldi bende şuan kimyasal gebelikten şüpheliyim 😞 bakalım yarın kesin bellli olucak..
ilknremrh Umutlu2272 yengem geçiriyor kimyasal gebelik onunda ilk değer 1000 çıktı kese oluşmamıştı iki gün sonra gel demişti ama lekelenme başladı sonuç düşük inşallah sizin öyle değildir herşey gönlünüzce olsun
AyeBernaKvrak Umutlu2272 kimyasal gebelik icin yuksek bir rakam canim. Yani kimyasal degilsindir buyuk ihtimal icini rahat tut kotu seyler dusunme
MeltemUar Ben yaşamıstım ama 900 lü değer kimyasal gebelik içğn fazla bence benim 300lerden ileri gitmedi
Umutlu2272 MeltemUar umarım öyledir bu 2. Gebeliğim ilkindede kese oluşmuştu ama bebek oluşmadı 7.haftada da düşük yapmıştım. Sanırım o yüzden bu kadar endişeliyim
Umutlu2272 deletedmom380 yok demedi yüksek ihtimal hamilesin ama yinede gel 2 gün sonra bakalım dedi ve ultrasonda hiçbişey görememişti
DilaraBozkurt İki gün sonra değerine bakacaklar 2 katı olması gerekiyor değerin yüksek canım sen içini rahat tut
Umutlu2272 ilknremrh sağolsun benimde hafif kahverengi geldi şuan bekliyorum bakalım nasip değilse yapçak bişey yok🤲🏼
Umutlu2272 Zeynepreyyan 30 haziran başlangıç Adet tarihim. Bende biraz şüphelendim dedim ki acaba çok yeni mi diye gözükmedi
Zeynepreyyan Umutlu2272 en az 10 gün daha geçmesi lazım canım o zaman görünme ihtimali var . Daha çok yeni gebelik görünmez
Umutlu2272 Zeynepreyyan az önce doktordan geldim kızlar kese göründü çok mutluyum içim rahatladı ayın 15 inde tekrar gidicem inşallah hayırlı haberlerle dönerim kalp atışı için gidicez🙏🙏🙏💕
elifilhan_kara benmde 23 haziran sn adetım baslangıcı 4 gün önce 739 çıktı .. hiç birşey göremedi bende yarın gideceğim kontrole... korkmuyor değilim inşallah Rabbim nasip eder anne olmayı isteyen herkese
Umutlu2272 elifilhan_kara canım bende ilk gittiğimde göremedi 3 gün sonra gittim kese göründü sanırım bu anne adayları biraz sabırsızlık yapıyoruz acele ediyoruz ☺️☺️
Zeynepreyyan Umutlu2272 maşallah sevindim canım bir sonra ki gidişinde bebek ve kalp atımı da duyulacak inşallah :)