_kubrakoc Öğlen pembe leke tarzında geldi tuvalte gidince doktora geldim kalp atışı hareketleri iyiymiş ama idrar yolu enfeksiyonu çıktı geçiren var mı 21+3 haftalığım riskleri varmış geçmezse geçiren varmı çok korkuyorum☹️
Asyaveannesi36 _kubrakoc doktorunuza kesin danışın benimde 27.haftamda vardı dikkat ettiğim halde doktorum erken doğum riskine neden olur antibiotik iğne verdi 5 tane öyle geçti geçmiş olsun size de
Defnefa _kubrakoc ben bu gebeliğimde sürekli idrarımda mikrop var sudan midem bulanıyor ama su içince birşey yok içmeyince böyle bence 2,5 litreye yakın su içmek kesin çözüm
_kubrakoc Asyaveannesi36 bana da ilaç verdi toz yeni geldim doktordan bende geçmezse diye endişem var😞
Asyaveannesi36 _kubrakoc ilacın yanında bol su tüketin ve içtiğiniz suya bir iki damla limon sıkın çok şükür benim hiç kalmadı 31 haftalığım
Asyaveannesi36 _kubrakoc hep yaptım hamilelerin %90nın da varmış canım ben yediklerime suya çamaşırıma çok dikkat ettiğim halde oldu düşün artık 🤦🏻♀️
31Ay-gl Bende canım ilk hamilelikten beri var sürekli idrar testine giriyorum hep aynı banada fitil verildi akıntımda var baya doktorum dedi gebelikte normel bol su içmen gerekir dedi
_kubrakoc Asyaveannesi36 anladım şuan iyisin demi geçmeyen falan var mı bildiğin çok soru sordum valla kusura bakma 🙏🏻Korkumdan dolayı indirmem lazım bu korkumu
Dilekskmn25 idrar tahlillerim temiz çıktığı halde benim de idrar yaparken yanmam var idrar yaptıktan sonra da saatlerce geçmiyor sızlıyor neden olabilir acaba sizce??
Asyaveannesi36 _kubrakoc iyiyim şuan çok şükür 🙏🏻 Sende iç çamaşırlarını pamuklu giy giymeden ütüle bol su iç günde bir limonlu su iç ve doktorun ilaç verirse kullan ben çok direndim parol bile içmiyordum antibiotik kullandım 🤦🏻♀️
_kubrakoc Asyaveannesi36 verdi o da tek toz ilaç 2-3 gün sonra tekrar gel dedi idrar tahlili sonucunu alıcaksın dedi kontrol var dedi valla çok teşekkür ederim çok soru sordum da kusura bakma 🙏🏻