Plncnr-dnsn deno1 erken doğum riskimden dolayı hastanede yattığımda vermişlerdi ilk 3 gün 4 saatte bir içtim daha sonra 1 hafta daha 6 saatte bir içtim sonra bıraktırdı doktorum içtiğim zaman kalbim çok hızlı çalışıyordu nabzının 150 olduğunu gördüm
SelinYakgul deno1 Benim erken doğum riskim var 29 haftalığım yaklaşık 2 gündür kullanıyorum 6 saat arayla günde 4 tane. Doktorum çarpıntı yapar demişti , çarpıntı yapmadı ama uyku problemi vs oluştu. Rahim ağzı kısalığı İçin kullanıyorum
Gamzekvr Ben kullanıyorum günde 2kere benide salak gibi yapıyor içince yüzüm gözüm kızarıyor uykum falan geliyo bı tuhaf oluyorum. Benim de erken doğum riskim var kasilmalari onlemek için vermişti doktorum bı nevi erken doğumu onluyo herhalde deno1 deno1
deno1 mutlugebeee benim erken doğum riskim var suan sancim yok doktor vermişti ama devam etsemmi bilmiyorum etkili bir ilaç içince tansiyonum oynuyor gibi
mutlugebeee deno1 evet tansiyon ilacı zaten mutlaka tok karnına iç ama ihmal etme ben kafama göre son üç gün kullanmamıştım üçüncü günü erken doğum yaptım belkide kullansam biraz daha uzatabilirdim bilmiyorum çok etkili bir ilaç ama
deno1 mutlugebeee ama benim doktorum cok fazla yazmis günde 3 defa ve sancim falan yok acayip etkiliyor beni içince fenalasiyorum
mutlugebeee deno1 o zaman bilemiyorum canım ama günde 4-5 tane içenini biliyorum yinede seni etkiliyorsa doktoruna bir danış istersen belki değişiklik yapar
Plncnr-dnsn deno1 sancı olur siye korktum açıkçası ama doktorum 35 haftadan sonra gerek yok dedi bıraktım mecbur çok şükür olmadı bişi
deno1 SelinYakgul 30 hafta göremiyoruz bebek orada durmuş baskı veriyor kanama oluyor işte açılmış zaten rahim agzi