Emleyla 5 haftalık gebeyim cinsiyeti kız olursa ismini bade koyacağız.Tasavvuf edebiyatında aşk demek.Bahsedilen içki, şarap rüyada aşıkların içtiği içicek.Ayrıca ilahi aşkında simgesi Allah’a duyulan aşkı simgeliyor.gönül rahatlığıyla koyucam.Oğlum Beyazıt kızım olursa da Bade inşallah ❤️🥰