ilknurarss2801 iki hafta önce benimde 28 de iki üç saat hissetmedim gece acile gittik uyuyodur iyi dedi ebe bende panik atak var sürekli hareketlerini takip ediyordum bende yazmıştım buraya ve herkes normal demişti korkma sende inşallah Allah’a emanetler çok pimpirikli olduğumuz için belkide böyle hissediyoruz