Ayseela7 Hamişler 35+6 bebeğimin kilosu 2400 dr bi hafta geriden geldiğini söyledi. Sorun olmayacağını herseyin normal olduğunu söyledi. Bu sekilde bebişi olan var mı haliyle üzüldüm
Cansel22 Ayseela7 ılk kızımı 2400le doğum yaptim ne kuveze alındı nede her hangi bir sağlık sorunu vardı kilodan cok sağlıklı olması önemli kafaniza takmayın doğuma var daha bi tık daha alır kilo
Zehrasya Ayseela7 benimde 30 lü haftalarda 1 hafta gerilik var dedi tabiki insan ister istemez takıyor 3 hafta sonra cagirmisti 900 gr almistim daha dikkatli beslendim balık et kasar ceviz muz avakado sut çok şükür toparladi