Merhabalar bugün itibari ile 40+0 olduk, bende de tık yok😌geçen hafta kontrole gittiğimde dr suyunda azalma var ama genel olarak herşey normal dedi. Haftaya tekrar eğer doğum olmaz ise randevu alıp muayeneye gel duruma göre artık yol izliyeceğiz.Bu suyumdaki azalmadan dolayı gün geçtikçe acaba problem yaşar mıyım