Gizem93 Elfidaa sizinde su gibi mi oluyor benimde oyle doktorum normal dedi ama icim rahat etmiyor acaba bebegin suyu mu. Ic camasirim hep ıslak su gibi bazen hafif beyazlik oluyor.
Gizem93 Melisaaaa3542 benimde oyle ya surekli ıslak ic camasirim. Bebegin suyu mu diye korktum doktora sordum normal dedi ama test falan yapmadı aklima takildi acaba bebegin suyu mu diye. Hep ıslaklık var cok kotü☹
esratpl iremylm_zk1 29 haftadayım benimde öyle akıntım vardı normal sanıyordum enfeksiyonum çok yüksek çıktı ve idrarda protein çıktı bence ihmal etmeyin🌸
esratpl Gizem93 hiç belirtim yoktu doktorum tahlil istemişti değerlerime bakmak için o şekilde çıktı🌸