Asyaveannesi36 tontirik benim yaptıran arkadaşlarım çok memnun kalmıştı anneme görümceme gösterdim çok beğendiler tasarımı felan güle güle kullanın 🙂
Zehraaadmrc42 kcnr https://instagram.com/madlenbebekcikolata?utm_medium=copy_link bu sayfadan yaptırdım
Ecekoraymom1722 Zehraaadmrc42 tadı nasıl acaba taze miydi birde kaçıncı haftada yaptırdınız kaç günde geldi
Zehraaadmrc42 Ecekoraymom1722 tadı güzel doğumuma 1 ay kala yaptırmıştım 5 günde elime ulaştı 40 haftalığız hala doğurmadım duruyor 😂
Ecekoraymom1722 Zehraaadmrc42 Allah bir avazda kurtarsın inşallah sağlıkla kavuşun 🥰ağzınızın tadı hiç bozulmasın
Esra-2121 Asyaveannesi36 ya ben de aynı yerden yaptırdım, ablam teslim aldı şu içinde geldiği gri şey var ya onunla buzdolabına kaldırmış direk, siz nasıl muhafaza ediyorsunuz acaba?
Asyaveannesi36 Esra-2121 benim ki gelmedi daha aldığım bayan Cansu hanıma soracağım nasıl muhafaza edeyim diye bence sizde sayfaya sorun
Esra-2121 Asyaveannesi36 sordum direk ısı almayan konsol dolap vs olabilir dedi, ama ablamın evi çok sıcak diye buzdolabına koymuş 🤷🏻♀️
kcnr Esra-2121 canım ben madleni sormuştum bir sene durur demişlerdi hacışerifte serin ve kuru yerde bende buzdolabına koysam dedm beyazlayabilir olmaz dediler
SerapKptn kcnr pelit bilmiyorum ama bn ins de artu medlen aldım bayat ve hiç hoşnut olmadığım bi işlemle bitsn artık diye aldım sakın tercih etmeyin o firmayı
kcnr SerapKptn onu trendyolda gördüm yorumalrda kimse memnun kalmamış bende dila çikolatadan yaptırmayı düşünüyorum