Minikmucizem06 Merhaba Arkadaşlar. Benim bu hafta Ankara şehir hastanesinde randevum var. 25. Haftadayim ve büyük ihtimalle şeker yükleme testi isteyecekler. Daha önce burada şeker yükleme testi yaptiran var mı aranızda. Ve şeker yükleme testini yaptırmalı mıyım sizce ?
Sedaaaa2 Minikmucizem06 benım arkadasım o hastanede dogum yaptı eczaneden demişti içeçek aldık içtim bi saat sonra kan verdim o kadar dedi
alparslanannesii1661 Minikmucizem06 o hastanede yaptirdim ve yaptırmalisiniz tabiki gebelikte en önemli testlerden biri
Melistosum Minikmucizem06 Benm şu şekilde oldu sağlık ocağında oldu.. sabah aç karnına kan aldılar 50 mg şekerli o iccektEn içtim 1 saat bekledim ve 1 saat geçtikten sonra bidaha kan aldılar başkada bişey yok
onhaziran Minikmucizem06 benden üç kere almışlardı kan bazılarında iki mi oluyor bilmiyorum ama içecekler farklı oluyo mesela biri şekerli su gibiymiş biride çilek aromalı asitli icejekti benim içtiğim gazoz gibi biraz daha sekerliydi rahatlıkla içmiştim
alparslanannesii1661 Minikmucizem06 yok hayjr ac karnina gidiyorsunuz su bile içmeyin bana boyle söylendi ilk muayene oluyorsunuz seker yuklemesi ni söylüyorsunuz onlar sizi kan verme yerine git diyo oraya gidip kan veriyorsunux seker yuklemesi icin size icecek veriyorlar onu iciyorsunuz 1 saat sonra gidip tekrsr kan veriyorsunuz sonra bir daha kan veriyorsunuz 1 saat sonra suan böyle hatirladim umarim yanlis değildir ama ben boyle yaptim
Rmys09 Ben 2 hafta önce yaptırdım. Önce içeceği içmeden kan verdim sonra içeceği içtim 1 saat bekleyip kan verdim, daha sonra 1 saat daha bekleyip kan vermek gerekiyor. Ben son kanı veremedim içeceği çıkardım çünkü mideme fazla geldi sanırım o şeker tadı
Minikmucizem06 Rmys09 Evet o içeceği çoğu kişi geri çikariyormus içemiyormus hatta onun yerine kola içip teste gireni de duydum 😂
Minikmucizem06 alparslanannesii1661 Yanı 3 kere kan vermiş oluyoruz gün içinde anladığım kadarıyla teşekkür ederim bunu bildiğim iyi oldu 🙏
EmnChn Minikmucizem06 gece 00.00 da yemek yemeği kesiyorsunuz. Sabah 08.30 da gidip aç karnına kan veriyorsunuz. Sonra asiti az olan ama yoğun şekerli içeceği içiyorsunuz. Hemşire bana hızlı iç demişti. Midem bulanmadı. İlacı içtikten bir saat sonra 2. Kanı veriyorsunuz. Bir saat daha bekleyip 3. Kanıda verince işiniz bitiyor☺️Kilolu olduğum için iki kez yaptırdı doktor. Şükür 🙏🏻 bir şey çıkmadı. 13. Ve 28. Haftalarda yapıldı.